Новини

ВіЕс Банк: «Інтеграція з ТАСКОМБАНКОМ відкриває перед клієнтами нові бізнес-можливості»

20 серпня 2018

Розпочався другий етап приєднання до ТАСКОМБАНКУ – реорганізація мережі відділень ВіЕс Банку, — який базується на принципах клієнтоорієнтованості й відкритості. Об’єднання ВіЕс Банку з ТАСКОМБАНКОМ є важливим етапом реалізації стратегії розвитку Групи «ТАС» на фінансовому ринку України.

«Щоб інтеграційний процес пройшов успішно та був максимально комфортним для наших клієнтів, ми визначили для себе кілька важливих принципів, завдяки яким вдається забезпечити високу якість усіх необхідних об’єднавчих перетворень та отримати максимальний ефект від змін», — підкреслила Голова комісії з реорганізації, Голова Правління ПАТ «ВіЕс Банк» Ірина Походзяєва.

Найважливіший пріоритет при реорганізації — це інтереси клієнтів. Розробляючи план злиття, в першу чергу, ми орієнтувалися на те, щоб зробити увесь процес максимально зрозумілим, зручним та легким для всіх фінансових партнерів ВіЕс Банку — від приватних осіб до великих компаній.

Другим значним моментом є інформаційна складова. На цьому етапі банк реалізує масштабний план інформування клієнтів щодо всіх перетворень та переваг від об’єднання двох банків Групи «ТАС».

Також враховується принцип наступності. Важливо підкреслити, що нові відділення ТАСКОМБАНКУ відкриваються на місці відділень ВіЕс Банку. Зберігається персонал, щоб клієнтів обслуговували менеджери, до співробітництва з якими вони вже звикли й думці яких довіряють. «Ми робимо все, щоб наші клієнти не відчували жодних організаційних незручностей, а отримали тільки вигоди від приєднання до ТАСКОМБАНКУ. Вигоди від нових продуктів та сервісів, нових технологічних рішень та стандартів обслуговування, нових можливостей для розвитку бізнесу й особистого фінансового зростання», — підкреслює Ірина Походзяєва.

На думку Голови комісії з реорганізації, визначення головних принципів об’єднання та чітка інтеграційна стратегія — це запорука успішного проведення реорганізації та злагодженої командної роботи всіх підрозділів двох банків.

«Ми оновлюємося зберігаючи традиції: на етапі реорганізації ми обираємо кращі практики, стандарти, процеси з досвіду обох банків, об’єднуємо експертизу двох команд та вибудовуємо нову якість обслуговування для наших клієнтів», — коментує Ірина Походзяєва.

Клієнт-Банк

Вхід у систему "Клієнт-Банк"

Вхід в інтернет-сервіс "VS-e"

Технічна підтримка:
+380322976980

 0 800 500 260 

AdminCB@vsbank.com.ua