Правила безпечного користування Вашою карткою:
1. Зберігайте PIN-код картки в таємниці
2. Якщо у Вас виникли підозри, що Ваш PIN-код відомий іншим особам, Ви можете скористатись послугою його зміни, яка доступна в банкоматній мережі ПАТ "ВіЕс Банк"
3. Не передавайте свою картку для користування іншим особам та не повідомляйте її реквізитів (номер картки, ім’я та прізвище власника, термін дії, PIN-код та коди CVC2/CVV2)
4. Розраховуйтесь карткою персонально, не віддавайте картку для розрахунку в магазинах/ресторанах/тощо. Якщо немає змоги розрахуватись через переносний термінал - підійдіть до терміналу розрахунку самі та здійсніть операцію, оскільки віддавши для розрахунку картку іншій особі ви втрачаєте контроль за таємницею реквізитів картки.
5. Замовте послугу SMS-банкінг — це оперативний контроль за коштами на Вашому рахунку. На Ваш мобільний телефон будуть приходити SМS-повідомлення про будь-які операції, що здійснюються по Вашій картці
6. ЯКЩО КАРТКУ ЗАГУБЛЕНО АБО ВИКРАДЕНО, НЕГАЙНО ЗАТЕЛЕФОНУЙТЕ ДО CALL-CENTER:
1. Ніколи НЕ повідомляйте іншим особам CVV2/CVC2 код (три цифри на звороті платіжної картки).
2. Завжди звертайте увагу на адресу інтернет-сайту, на якому Ви бажаєте розрахуватися карткою: вона повинна починатися з https://, а не з http://.
3. При переході з сайту, який починається з https:// на сторінку, що починається з http:// НЕ слід вводити дані платіжної картки.
4. Якщо після проведення операції з’явився напис «Операцію відхилено», "Спробуйте повторити операцію пізніше" або щось подібне – це може бути ознакою шахрайства, тому терміново заблокуйте картку через Контакт-центр Банку та надайте адресу сайту для перевірки операції співробітниками Банку. Якщо операція виявиться коректною, Вашу картку завжди можна знову розблокувати.
5. Ні в якому разі НЕ надавайте персональну інформацію та/або реквізити Вашої картки у відповідь на будь-які електронні листи, СМС повідомлення, дзвінки третіх осіб. Ні в якому разі НЕ переходьте на запропоновані у цих повідомленнях Інтернет-адреси.
Важливо! Пам'ятайте, що представники Банку ніколи не запитують реквізити платіжних карток за телефоном та в електронних листах від Банку.
За будь-якої підозри, що дані Вашої платіжної картки стали відомі стороннім особам або необачливо були залишені/введені на сумнівних Інтернет-сайтах – терміново сповістіть про це Контакт-центр Банку та заблокуйте картку для попередження можливих фінансових втрат.
Нижче Ви зможете ознайомитися з наочними матеріалами, де показано як убезпечити свої кошти від шахрайських дій.
«Як розпізнати карткових шахраїв по телефону»
«Як захистити свої гроші під час зняття у банкоматі»
«Як захистити свій пін-код від шахраїв (скімінг)»
«Як розпізнати шахрайський сайт»
БЛОКУВАННЯ КАРТКИ здійснюється за зверненням Клієнта ПАТ «ВіЕс Банк»
CALL-CENTER виконає негайне блокування платіжної картки у випадках:
Технічна підтримка:
+380322976980
0 800 500 260