Індивідуальним клієнтам

Безпека платіжної картки

БЕЗПЕЧНЕ КОРИСТУВАННЯ КАРТКОЮ

Правила безпечного користування Вашою карткою:

1. Зберігайте PIN-код картки в таємниці

2. Якщо у Вас виникли підозри, що Ваш PIN-код відомий іншим особам, Ви можете скористатись послугою його зміни, яка доступна в банкоматній мережі ПАТ "ВіЕс Банк"

3. Не передавайте свою картку для користування іншим особам та не повідомляйте її реквізитів (номер картки, ім’я та прізвище власника, термін дії, PIN-код та коди CVC2/CVV2)

4. Розраховуйтесь карткою персонально, не віддавайте картку для розрахунку в магазинах/ресторанах/тощо. Якщо немає змоги розрахуватись через переносний термінал - підійдіть до терміналу розрахунку самі та здійсніть операцію, оскільки віддавши для розрахунку картку іншій особі ви втрачаєте контроль за таємницею реквізитів картки.

5. Замовте послугу SMS-банкінг — це оперативний контроль за коштами на Вашому рахунку. На Ваш мобільний телефон будуть приходити SМS-повідомлення про будь-які операції, що здійснюються по Вашій картці

6. ЯКЩО КАРТКУ ЗАГУБЛЕНО АБО ВИКРАДЕНО, НЕГАЙНО ЗАТЕЛЕФОНУЙТЕ ДО CALL-CENTER:

 (032) 235-17-69 або 0-800-500-2600 (безкоштовно по Україні)

 

 Для забезпечення захисту даних Ваших платіжних карток, просимо Вас також дотримуватися наступних правил безпеки розрахунків в мережі Інтернет:

1. Ніколи НЕ повідомляйте іншим особам CVV2/CVC2 код (три цифри на звороті платіжної картки).

2. Завжди звертайте увагу на адресу інтернет-сайту, на якому Ви бажаєте розрахуватися карткою: вона  повинна  починатися з https://, а не з http://.

3. При переході з сайту, який починається з https:// на сторінку, що починається з http://  НЕ слід вводити дані платіжної картки.

4. Якщо після проведення операції з’явився напис «Операцію відхилено», "Спробуйте повторити операцію пізніше" або щось подібне – це може бути ознакою шахрайства, тому терміново заблокуйте картку через Контакт-центр Банку та надайте адресу сайту для перевірки операції співробітниками Банку. Якщо операція виявиться коректною, Вашу картку завжди можна знову розблокувати.

5. Ні в якому разі НЕ надавайте персональну інформацію та/або реквізити Вашої картки у відповідь на будь-які електронні листи, СМС повідомлення, дзвінки третіх осіб. Ні в якому разі НЕ переходьте на запропоновані у цих повідомленнях Інтернет-адреси.

 

Важливо! Пам'ятайте, що представники Банку ніколи не запитують реквізити платіжних карток за телефоном та в електронних листах від Банку.  
За будь-якої підозри, що дані Вашої платіжної картки стали відомі стороннім особам або необачливо були залишені/введені на сумнівних Інтернет-сайтах – терміново сповістіть про це Контакт-центр Банку та заблокуйте картку для попередження можливих фінансових втрат.

Нижче Ви зможете ознайомитися з наочними матеріалами, де показано як убезпечити свої кошти від шахрайських дій.

Наочна інфографіка:

«Як розпізнати карткових шахраїв по телефону»

«Як захистити свої гроші під час зняття у банкоматі»

«Як захистити свій пін-код від шахраїв (скімінг)»

«Як розпізнати шахрайський сайт»  

 

БЛОКУВАННЯ КАРТКИ здійснюється за зверненням Клієнта ПАТ «ВіЕс Банк»

CALL-CENTER виконає негайне блокування платіжної картки у випадках:

  • якщо Клієнт повідомив про втрату платіжої картки;
  • якщо Клієнт повідомив про крадіжку платіжної картки;
  • за зверненням третіх/інших осіб з повідомленням про втрату/ знаходження картки ПАТ "ВіЕс Банк" ; 
  • якщо Клієнт повідомив про несанкціоновані (шахрайькі) операції, що виконуються з платіжною карткою без його присутності і його відома;
  • у випадку підозри клієнта про виконання шахрайських операцій з його карткою

Контактна інформація

Інформаційний центр

Переказ з картки на картку

Карта вiддiлень

Усі контакти

Курси валют

27.06.2017КупiвляПродаж
USD25.850026.1500
EUR28.850029.2400
RUB0.42200.4410
PLN6.65006.9400
GBP31.850033.2300
Валютний калькулятор

Клієнт-Банк

Вхід у систему "Клієнт-Банк"

Вхід в інтернет-сервіс "VS-e"

Технічна підтримка:
+380322976980

 0 800 500 260 

AdminCB@vsbank.com.ua